Praha 17. května 2016 – Společenský čtrnáctideník EXKLUZIV prodává podle oficiálního auditu ABC ČR více než konkurenční STORY již šest měsíců po sobě. Nejlepších prodejů dosáhl v únoru 2016, když překonal s průměrnými prodeji 25 948 ks časopis Story o 4 500 ks.
Za trvajícím nárůstem prodejů stojí kromě výrazně rozšířeného obsahu i důraz na produkci vlastních soutěží, které mají primárně oslovit nové předplatitele. Zejména díky soutěži EXKLUZIVNÍ SVATBA pro budoucí nevěsty dosahuje předplatné EXKLUZIVU po roce na trhu již 2 661 ks (STORY pak po dvaceti letech existence 1 417 ks).
„Z průzkumu mezi čtenářkami vyplynulo, že mají zájem především o exkluzivní paparazzi fotografie, módu, rozhovory a silné životní příběhy. Kromě většího počtu stránek s kvalitním obsahem jsme se proto již podruhé rozhodli uspořádat soutěž o EXKLUZIVNÍ SVATBU, jejíž podmínkou je aktivace nového předplatného a sepsání životního osudu budoucí nevěsty,“ uvedla vedoucí redakce EXKLUZIV Petra Pistulková.
Vítězná nevěsta bude odměněna dárky za 333 000 Kč. V letošním ročníku jsou přihlášeny již stovky žen z celé ČR. Nejčastěji se hlásí ženy z menších měst, průměrný životní příběh je popsán ve dvaceti větách, v téměř třetině pak do soutěže hlásí svou dceru matka.
„Časopis EXKLUZIV dlouhodobě potvrzuje naši tezi, že tisková média mají šanci se na trhu prosadit, pokud přinášejí čtenářům to, co od nich očekávají a jsou s nimi v kontaktu. Za rok své existence se EXKLUZIVU podařilo porazit v prodejích tradiční magazíny, což považuji za mimořádný úspěch,“ dodal Jaromír Soukup, předseda představenstva Empresa Media.
Více info o soutěži EXKLUZIVNÍ SVATBA najdete na stránkách:
http://www.exkluzivni-svatba.cz/
26.05.2016