Praha 6. května 2016 – Zpravodajský časopis TÝDEN, který vydává mediální dům EMPRESA MEDIA, zvýšil prodeje a překonal svého hlavního konkurenta v dané kategorii, magazín Reflex. Podle oficiálního auditu ABC ČR byl průměrný prodaný náklad v březnu 56 472 výtisků. TÝDEN tak Reflex pokořil o více než čtyři tisíce kusů.
Za nárůstem prodejů stojí kromě stále kvalitnějšího redakčního obsahu i zlepšení v prodeji elektronických předplatných. Marketing EMPRESA MEDIA se za uplynulých šest měsíců zaměřil u časopisu TÝDEN především na distribuci zpoplatněného redakčního obsahu pro mobilní zařízení. Ohlas měla i reklamní kampaň v Televizi Barrandov.
„Zvýšené prodeje časopisu TÝDEN mi dělají radost, především proto, že potvrzují naši tezi, že rozhoduje kvalitní obsah a čtenáře zajímají jak aktuální politické kauzy, tak i další obsah našeho titulu,“ říká Jaromír Soukup, předseda představenstva EMPRESA MEDIA.
„Ukazuje se, že čtenáři mají zájem o digitální verze magazínu TÝDEN a jsou ochotni za jeho čtení na přenosných zařízeních i platit. V tom vidíme zásadní rozdíl mezi pouhou distribucí obsahu na internetu a placenými aplikacemi,“ vysvětluje Daniel Köppl, ředitel redakce.
Tradiční zpravodajský časopis TÝDEN vychází již od roku 1994. Každé pondělí přináší aktuální zprávy, analýzy, reportáže, rozhovory a komentáře z domova i ze světa. TÝDEN staví na ověřených informacích a závěrech podložených argumenty.
Průměrný tištěný náklad za měsíc březen – oficiální audit ABC ČR, ověřování nákladu tisku
Týden 56 472
Reflex 52 251
26.05.2016