Týdeník Faktor S je nejprodávanějším ekonomickým týdeníkem na volném trhu
Praha 12. 4. 2016 – Po více než měsíci od uvedení na trh se stal týdeník
Faktor S nejprodávanějším ekonomickým týdeníkem na volném trhu. Průměrný prodaný náklad na stáncích je více než 6 tisíc kusů, což je několikanásobně více než u tradičních titulů na trhu. Ekonom (vykazuje pultový prodej 2 379 ks, zdroj ABC ČR, únor 2016) a Euro (pultový prodej 1 405 ks, zdroj ABC ČR, únor 2016). Nejprodávanějším číslem se zatím stalo vydání s Andrejem Babišem na titulní stránce, kterého se prodalo 6 802 kusů.
Faktor S je nový týdeník, který přináší atraktivní styl ekonomického zpravodajství, kde je podstatným prvkem jak důraz na originální zpracování informací, tak především snaha o přinášení vlastních kauz a zpráv. V centru pozornosti tohoto titulu je dění na českém byznysovém trhu, zejména v sektoru obchodu a managementu.
„Jsem rád, že se potvrdil náš předpoklad, že čtenáři již nestojí o složité makroekonomické analýzy novinářů, ale dávají přednost aktuálnímu dění na českém trhu. Po úspěchu našeho společenského magazínu Exkluziv, který se po roce stal lídrem trhu ve svém segmentu, věřím, že i Faktor S má před sebou stejně dobrou budoucnost,“ řekl Jaromír Soukup, předseda představenstva vydavatelství Empresa Media.
Faktor S za krátkou dobu své existence odhalil řadu informací, které od něj přebírala další média, jako například skutečnou vlastnickou strukturu Babišova Čapího hnízda nebo v aktuálním vydání obchody šéfa Českého olympijského výboru Kejvala.
Zároveň se Faktoru S daří rychle zvyšovat počet předplatného, které v současné době dosahuje téměř 500 kusů. Vysokých prodejů dosáhl Faktor S bez výraznější reklamní kampaně.
26.05.2016