PRAHA, 10. 6. 2016 - Vydavatelství EMPRESA MEDIA rozšiřuje své působení o vlastní knižní nakladatelství a ještě tento měsíc plánuje vydání tří titulů. Jde o knihu rozhovorů Očima elity – film a divadlo (240 stran, 229 Kč) , výpravnou knihu Hvězdy československého popu 1 (380 stran, 249 Kč) a obrazovou publikaci Bydlení slavných (300 stran, 199 Kč).
Třetí největší tuzemská mediální skupina EMPRESA MEDIA tak navazuje na úspěšný projekt vlastního knižního e-shopu knihy.tyden.cz, který provozuje od poloviny loňského roku. „Vstup na knižní trh je součástí našeho plánu organického růstu naší mediální skupiny. Díky vlastnímu knižnímu e-shopu známe vkus českých čtenářů a zároveň disponujeme kvalitním obsahem a zkušenými autory. Vlastní knižní produkce je tak pro nás logickým krokem,“ uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva mediálního domu.
Vydavatelství se o knižní trh dlouhodobě zajímá. Jednotlivé tituly jsou mediálními partnery například ocenění Magnesia Litera nebo knižních veletrhů Svět knihy a Havlíčkův Brod. „V knižních edicích Mladý svět, Edice Sedmička a Edice Kamarád budou vycházet především knihy z oblasti společnosti, historie a životního stylu. Souběžně pak budeme využívat i obsahové příležitosti jak našich kmenových autorů, tak samozřejmě využijeme i možností, které nám z tohoto pohledu nabízí naše partnerství s investiční skupinou CEFC,“ doplnil Jaromír Soukup.
Vedením knižní divize je pověřen současný šéfredaktor časopisu Interview Miloš Kozumplík, který si rozvoj knižní části mediálního domu vezme na starosti. „Jsem rád, že mám tuto příležitost, která mně, ale především vydavatelství otevírá zcela nové obchodní a obsahové prostory.“
Výhradním distributorem je společnost Bookretail, jež vyjednala zalistování knih u všech českých knihkupců. Prodej bude probíhat i na partnerských knižních e-shopech. Vydání knih bude podpořeno spotovou kampaní na všech kanálech TV Barrandov, v titulech EMPRESA MEDIA, na rádiích Kiss, Beat, Country a Expres FM a výraznou podporou v místě prodeje (plakáty, záložky, rollupy). O kampaně pro jednotlivé knihy se postará reklamní agentura Médea Creativity.
10.06.2016