PRAHA, 22. 6. 2016 – Na novou pozici vedoucího analytika ekonomických událostí tohoto oddělení nastupuje bývalý senior manager společnosti Deloitte a bývalý první náměstek ministra financí Lukáš Wagenknecht. Investigativní oddělení Empresa Media má na starosti odbornou a technickou podporu redaktorů titulů tohoto mediálního domu při jejich práci.
„Média mě vždy přitahovala. A jsem rád, že se mohu stát součástí týmu, který stojí u vzniku dvou nejprodávanějších magazínů ve svém segmentu: TÝDNE a ekonomicko-politického magazínu Faktor S. Analytická práce v ekonomických tématech mě vždy bavila a jsem rád, že ji mohu nyní uplatnit zase v poněkud jiném prostoru,“ uvedl při nástupu Lukáš Wagenknecht.
Vydavatelství Empresa Media rozšiřuje své investigativní oddělení v souladu se svou strategií posilování unikátního obsahu a své pozice na trhu. Již v současné době tento tým dodává témata a unikátní obsah do všech titulů mediálního domu Empresa Media (především pak pro TÝDEN, Faktor S, Sedmičku, Exkluziv). Nově se investigativní tým zapojí i do práce pro televizní skupinu TV Barrandov, pro kterou na podzim vznikne unikátní formát televizní publicistiky.
„I v letošním roce pokračujeme v investicích do naší mediální skupiny, jejichž cílem je ještě více posílit naši pozici na trhu. Je dobré být z pohledu celkového zásahu třetím největším mediálním domem na trhu, ale naše ambice míří výš. Posilování investigativního týmu je z tohoto pohledu správným krokem, protože tento tým zajišťuje unikátní obsah, který je pro média klíčový. Lukáš Wagenknecht v průběhu své profesní kariéry prokázal své schopnosti; věřím, že je uplatní i u nás,“ uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva Empresa Media.
23.06.2016