PRAHA, 11. listopadu 2016 - Mediální dům Empresa Media uvedl dnes na trh nový magazín Historie, který vychází jako speciál pod hlavičkou zpravodajského časopisu Týden. Nový titul, který připravuje redakční tým pod vedením šéfredaktora časopisu Interview Miloše Kozumplíka, je věnovaný mýtům a pověrám, jež často panují okolo některých událostí domácích nebo světových dějin. Mezi autory se zařadila řada zkušených a uznávaných historiků, jako je například Petr Čornej. První vydání přináší rozsáhlé materiály o Karlu IV., Tomáši. G. Masarykovi, Janu Žižkovi nebo bitvě na Bílé hoře.
„O historická témata mají čeští čtenáři tradičně zájem, takže nápad s vydáváním historického speciálu je z pohledu managementu vydavatelství přirozený. Pro Týden je navíc toto i velmi logická cesta pro rozšíření čtenářského zásahu i samotné extenze značky. Tým, který vydání připravoval, má za sebou již úspěšné zavedení magazínu Interview. Ten má v současné době náklad přes 20 tisíc výtisků, takže věřím, že se nám podaří úspěch zopakovat. Zároveň spuštění nového projektu potvrzuje to, co jsem naznačoval již dříve – naším cílem je rozvíjet jak naší televizní skupinu Barrandov, tak i tu vydavatelskou,“ uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva Empresa Media.
První vydání bude podpořeno spotovou kampaní na všech kanálech TV Barrandov, rozhlasovou reklamou na stanicích Radio 1, Beat, Expres, Classic a Country a přednostním vystavením v místě prodeje, o které se postará síť HDS Retail a Geco. Prodejní cena speciálu Historie je 39 Kč.
11.11.2016