Společenský magazín Sedmička vydavatelského domu Empresa Media se stal v prosinci opět nejprodávanějším týdeníkem v zemi. Vyplývá to z nejnovějších údajů o ověřovaném nákladu tisku ABC ČR za prosinec 2016.
Vydavatelství Empresa Media potvrdilo v závěru loňského roku svoji vůdčí pozici v segmentu společenských magazínů v ČR. S časopisem Sedmička se mu dlouhodobě daří držet pozici nejprodávanějšího magazínu v segmentu společenských magazínů do 20 korun.
V průběhu loňského roku se mediálnímu domu Empresa Media dařilo rovněž v dražším segmentu. Jeho luxusní čtrnáctideník Exkluziv se totiž i v prosinci stal lídrem této kategorie, když nad dvojku na trhu (Story) získal již náskok 5000 výtisků.
Průměrný prodaný náklad Sedmičky dosáhl podle nově zveřejněných čísel auditorské společnosti ABC ČR 120 887 výtisků, přičemž na úspěchu se výrazně podílelo i poslední číslo roku 2016 s herečkou Kateřinou Brožovou a zpěvačkou Heidi Janků na titulní stránce. Úspěch Sedmičky podpořil i nový magazín Sedmička Křížovky, který podle ABC ČR za sledované období prodal 17 386 výtisků.
„Jsem rád, že se nám potvrzuje, že systematické investice do obsahu mají svůj smysl. Kromě velmi dobrých výsledků v prodejích je z mého pohledu dobré, že víceméně stejný tým autorů stojí i za divácky mimořádně úspěšným televizním formátem Exkluziv, který vysílá naše televizní skupina TV Barrandov. Je to myslím dost exaktní důkaz toho, že má myšlenka o kooperaci mezi tištěnými a televizními médii byla od začátku správná,“ uvedl generální ředitel Empresa Media a TV Barrandov Jaromír Soukup.
Portfolio vydavatelství Empresa Media zahrnuje zpravodajský časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, ekonomický týdeník Faktor S, měsíčník Interview, časopis Exkluziv, magazíny Týden Historie a Sedmička Křížovky a tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky. Portfolio doplňuje odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz. Vydavatelství Empresa Media vlastní i televizní skupinu Barrandov Group a produkční společnost Real TV.
08.02.2017