Praha 19. 5. 2015 – Společenský týdeník pro ženy Sedmička vydavatelství Empresa Media dosáhl v dubnu rekordního prodeje 207 000 prodaných výtisků a nechal konkurenci daleko za sebou.
Výrazný nárůst prodejů zaznamenal týdeník Sedmička v posledním dubnovém týdnu s Ivetou Bartošovou na titulní straně.
„Přízeň čtenářů nás moc těší. V Sedmičce jsme se rozhodli jít cestou původních článků a rozhovorů a jsme rádi, že to oceňují i naši čtenáři," uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík.
„Rekordní prodej časopisu Sedmička a skvělé prodeje i našich dalších titulů jsou dobrou zprávou pro celé vydavatelství a motivují všechny redakce k novým nápadům a vylepšením," řekl Daniel Köppl, generální ředitel vydavatelství Empresa Media.
Vydavatelství v uplynulých měsících přišlo na trh hned se dvěma novými tituly. Společenský časopis Exkluziv doplnil portfolio vydavatelství o čtrnáctideník a magazín Interview o měsíčník.
Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.
19.05.2015